Sukses

Cuma Mambaco Judul dan Langsuang Baropini Penyebab Capeknyo Picayo Kaba Duto

Manuruik Fact Checker senior Jabar Saber Hoaks, Alfianto Yustinova, masyarakat mudah bana kanai hoaks, salah satunyo cuma mambaco judul informasi secara singkat kemudian langsung maagiah opini surang.

Liputan6.com, Palembang - Maraknyo panyabaran kaba duto kini, mambuek masyarakat harus mamiliah informasi yang sabana-bananyo.

Dek karano itu juo, adonyo literasi digital dan webinar takaik mancagah barita duto penting bana bagi masyarakat, biar indak kanai misinformasi.

Ini juo yang mandasari Jabar Saber Hoaks karajo samo jo Liputan6.com mambuek webinar dengan tema “Merdeka dari Hoaks dengan Cek Fakta Mandiri”, Kamis (26/6/2021).

Manuruik Fact Checker senior Jabar Saber Hoaks, Alfianto Yustinova, masyarakat mudah bana kanai hoaks, salah satunyo cuma mambaco judul informasi secara singkat kemudian langsung maagiah opini surang.

“Jikok kini di media online, acok maagiah judul nan balabiahan, biar urang mambaco dan langsuang dikliknyo. Tapi siap dibaconyo barita tu, indak 100 persen mirip jo judul nan diagiahan,” ujar Alfianto.

Samantaro itu, Alfianto juo manyabuikkan kendala misinformasi wakatu pandemi adalah tingkat kepercayaan ka otoritas nan randah. Hal ini masih sulit diterapkan masyarakat, untuak picayo k media, pemerintah jo tenaga kesehatan juo.

“Jikok di masa pandemi, banyak bana buah-buahan jo tumbuh-tumbuhan, nan dipicayo mambuek cegak Covid-19 dan banyak urang picayo padahal indak tahu informasi yang sabananyo dan idak tahu alah taruji jo klinis atau alun,” keceknyo.

Kepala Dinas Komunikasi dan Informatika Provinsi Jawa Barat (Diskominfo), Setiaji manyabuikkan, cek fakta iyolah inisiasi yang penting, baa masyarakat bisa memastikan jikok informasi nan didapek iyolah informasi yang batua.

“Teman-teman sekalian juo bisa mengidentifikasi dan mancagah kaba yang ditarimo ini bisa kito cerna baiak, apa harus dibagikan atau ndak bermanfaat atau indak,” inyo mangecek.

*Untuak tahu sabananyo informasi yang beredar, cari tahu ajo ka WhatsApp ke nomor 0811 9787 670 cuma dengan ketik kata kuncinyo nan ka dicari tahu.

 

Saksikan Video Pilihan Berikut Ini:

* Follow Official WhatsApp Channel Liputan6.com untuk mendapatkan berita-berita terkini dengan mengklik tautan ini.

2 dari 2 halaman

Iko Tentang Cek Fakta Liputan6.com

Malawan kaba duto atau hoaks samo juo malawan pambodohan. Itu nan mandasari kami mambuek Kanal Cek Fakta Liputan6.com pada 2018 dan hingga kini masih taruih aktif maagiah literasi media ka masyarakat luas.

Sejak 2 Juli 2018, Cek Fakta Liputan6.com bagabuang dalam International Fact Checking Network (IFCN) dan jadi partner Facebook. Kami juga bagian dari inisiatif cekfakta.com. Karajo samo dengan pihak manapun, indak akan mampangaruhi independensi kami.

Jikok dun sanak dapek informasi seputar hoaks yang amuah kami telusuri dan verifikasi, bisa ajo sampaikan ka email cekfakta.liputan6@kly.id.

Amuah labiah capek dapek jawaban? Hubungi ajo Chatbot WhatsApp Liputan6 Cek Fakta di 0811-9787-670 atau klik tautan nan iko.

* Fakta atau Hoaks? Untuk mengetahui kebenaran informasi yang beredar, silakan WhatsApp ke nomor Cek Fakta Liputan6.com 0811 9787 670 hanya dengan ketik kata kunci yang diinginkan.