Sukses

MUI Sayangkan Masih Ado Ulamo nan Indak Picayo jo Covid-19

Banyak juo ulamo nan indak picayo jo Covid-19

Liputan6.com, Padang - Ketua Majelis Ulama Indonesia (MUI) bidang komunikasi dan Informasi, KH Masduki Baidlowi manyayangkan, masih ado sajumlah ulamo nan indak picayo jo virus corona Covid-19.

Masduki manyabuik, ulamo nan indak picayo jo Covid-19 ko banyak nan bapikia kalau virus iko rekayasa, konspirasi, dan sabagainyo. Sayangnyo, ulamo-ulamo nan indak picayo ko adolah tokoh masyarakat.

"Banyak ulamo nan mangcek kalau pai pareso ka rumah sakik, beko pasti sajo dikecean corona di urang di rumah sakik," kato Masduki dikutip dari situs mui.or.id, Jumat (6/8/2021).

Masduki manduga, adonyo sajumlah ulama yang indak picayo jo Covid-19 akibat informasi palsu atau hoaks yang baredar di media sosial.

"Hoak ko babahayo, indak bisa dilawan dek MUI jo masyarakat. Negara awak harus manyalasaian masalah hoaks ko," keceknyo.

Dek karano itu, Masduki maimbau para ilama untuak mancari informasi nan valid takaik corona ko. Inyo maingekan, bahwa Nabi pernah maajaak untuk taruih bappacik pado basis keilmuan.

"Saalim apopun, katiko inyo picayo jo hoaks, bisa babahayo," ucapnyo.

* Untuk mengetahui kebenaran informasi yang beredar, silakan WhatsApp ke nomor 0811 9787 670 hanya dengan ketik kata kunci yang diinginkan.

Saksikan Video Pilihan Berikut Ini:

* Follow Official WhatsApp Channel Liputan6.com untuk mendapatkan berita-berita terkini dengan mengklik tautan ini.

2 dari 2 halaman

Tentang Cek Fakta Liputan6.com

Malawan hoaks samo jo malawan pembodohan. Untuk itulah kami mambuek Kanal Cek Fakta Liputan6.com 2018 lalu, dan sampai kini kami aktif maagiah literasi media ka masyarakat.

Sajak 2 Juli 2021, Cek Fakta Liputan6.com bagabuang dalam International Fact Checking Network (IFCN) dan menjadi patner Facebook.

Kami jadi bagian dari insiatif cekfakta.com, bakarajo samo jo pihak manopun, tapi indak mampangaruhi indepedensi kami.

Kok uda/uni atau masyarakat yang punyo informasi saputa hoaks yang nio manalusuri jo diverifikasi, buliah manyampaian di email sekfakta.liputan6@kly.id.

Nio capek dapek jawaban? Hubungi Chatbot WhatsApp Liputan6 Cek Fakta di 0811-9787-670 atau klik tautan iko.

* Fakta atau Hoaks? Untuk mengetahui kebenaran informasi yang beredar, silakan WhatsApp ke nomor Cek Fakta Liputan6.com 0811 9787 670 hanya dengan ketik kata kunci yang diinginkan.